Skip to Content

Uz Mastercard digitalizovanu karticu u okviru mobilnog novčanika svako vaše plaćanje bezbedno, brzo i sigurno. 

Bilo da se radi o svakodnevnoj kupovini, većoj nabavci, restoranima, taksiju ili o plaćanju računa - novac vam je na dohvat ruke, siguran, i možete upravljati njime sa vašeg pametnog uređaja.

Plaćajte jednostavnim približavanjem pametnog telefona ili pametnog sata na POS terminal, gde god vidite univerzalni simbol za beskontaktno plaćanje. Sve sto je potrebno da uradite, da biste koristili plaćanje mobilnim novčanikom, jeste da imate Mastercard karticu i instaliranu aplikaciju vaše banke* na mobilnom telefonu. 

Svako plaćanje mobilnim novčanikom je bezbedno jer se za autentifikaciju koristi biometrija što podrazumeva prepoznavanje lica, otiska prsta ili se može ukucati kod za otključavanje telefona. 

Korisnici Mastercard kartica koji u periodu od 1.11. do 15.12.2021. godine izvrše minimum tri uspešna plaćanja mobilnim novčanikom na prodajnom mestu bilo kog domaćeg trgovca u kumulativnom iznosu od minimum 1.000,00 dinara** koristeći uslugu mobilnog novčanika, u roku od 15 radnih dana od dana poslednje kupovine i plaćanja karticom, dobiće od banke povraćaj iznosa od 1.000,00 dinara na svoj račun povezan sa Mastercard karticom.

*Plaćanje mobilnim novčanikom je dostupno za Mastercard korisnike u sledećim bankama: 

  • Banca Intesa – Apple Pay za iOS korisnike. Više o uslovima i načinu korišćenja možete saznati na link.
  • Komercijalna Banka – Kombank Pay za Android korisnike. Više o uslovima i načinu korišćenja možete saznati na link.
  • NLB banka – NLB Pay za Android korisnike. Više o uslovima i načinu korišćenja možete saznati na link.
  • OTP banka – mCard za Android korisnike i Apple Pay za iOS korisnike. Više o uslovima i načinu korišćenja možete saznati na link.
  • ProCredit banka – Apple Pay za iOS korisnike. Više o uslovima i načinu korišćenja možete saznati na link.
  • Raiffeisen banka – RaiPay za Android korisnike i Apple Pay za iOS korisnike. Više o uslovima i načinu korišćenja možete saznati na link.

**Jedna ili dve izvršene transakcije u pojedinačnom ili kumulativnom iznosu od 1.000,00 dinara ne dovode do ostvarivanja benefita. 

Mastercard Pay & Get Rewards Program in Serbia

Terms and Conditions of the Program (the “Terms”)

 

1. Introduction – MASTERCARD EUROPE SA, with its registered seat at Chaussee de Tervuren 198 a, Waterloo, Belgium, company no 0448.038.446 (“Mastercard Company“) as a foreign legal entity introduces Mastercard Pay & Get Rewards Program (the “Program”) in the Republic of Serbia.

Due to the fact Mastercard Company does not perform business activities on the territory of the Republic of Serbia, Issuer of Mastercard debit or credit card is responsible for the realization of the Program in the territory of the Republic of Serbia and therefore has the obligation under the Law on Trade (“Official Gazette of the Republic of Serbia” no. 52/2019) to announce the sales incentives offer.

Mastercard Company hereby establish the following terms and conditions of the Program.

The Program starts on 1st November and ends on 15th December 2021.

The Program is organized to promote Mastercard Company and its services.

The Program is organized in the territory of the Republic of Serbia. 

Terms and Conditions will be published at: www.mastercard.rs, as well as on the websites of the participating banks.

 

2. Definitions – In these Terms:

The “Account” means the account of the Card (if any) opened in the name of the Cardholder 

The “Agreement” means the agreement between Cardholder you and its Issuer in respect of issuing the Card.

The “Android” means android operating system for smartphones.

The “Card” means debit or credit Mastercard card, issued in the name of a natural person, bearing Mastercard Company’s brand and issued by the Issuer. The Card does not mean non-reloadable prepaid cards issued by a bank or other payment institution.

The “Issuer” means the bank or other payment institution that issued your Card, i.e.:

  • Banca Intesa AD Beograd (IOS Mobile Wallet);
  • Komercijalna Banka AD Beograd (Android Mobile Wallet);
  • NLB Banka AD Beograd (Android Mobile Wallet);
  • OTP Banka Srbija AD Beograd (Android and IOS Mobile Wallet);
  • ProCredit Bank AD Beograd (IOS Mobile Wallet);
  • Raiffeisen Banka AD Beograd (Android and IOS Mobile Wallet).

The “Cashback” means a cashback which is available to Cardholder under this Program.

The “Program” means the loyalty program Mastercard Pay & Get Rewards in the Republic of Serbia which enables earning cashback from the Program Compliant Purchases. 

“Program-Compliant Purchase/s” means any purchases done using the Card through Mobile Wallet in accordance with this Terms.

“Domestic Merchant” means any merchant with the registered seat in the Republic of Serbia, which processor of card payments is a bank registered in Republic of Serbia.

The “Website” means the web page available at www.mastercard.rs .

The “BIN” means the bank identification number.

The “PAN number” means Card number.

The “IOS” means IOS operating system for smartphones.

“in writing” means any written communications, including in the electronic form (such as e-mail messages).

“Cardholder” means you, a natural person, a cardholder in whose name the Account is opened by the Issuer.

“Mastercard Company” means the company MASTERCARD EUROPE SA.

“Mobile Wallet” means Issuer's application for smartphones (IOS and/or Android) which when connected with the Card can be used for contactless payment on the sales places.

 

3. The Enrollment and the Cashback – by making a Program-Compliant Purchase, during the duration of the Program, cardholder is entitled to participate in this Program, accept this Terms and shall be eligible for partial reimbursement of the expenses for the Program-Compliant Purchase (cashback) in accordance with the Terms. (as defined below).

For the first 12,000 Cards through which purchases and payments via Mobile Wallet are performed at least 3 or more times at the store of any Domestic Merchant (excluding online payments) in the cumulative minimum amount of RSD 1,000, Cardholders are entitled to cashback in the minimum amount of 1,000 RSD, within a period of 15 business days from day of the last purchase and payment by the Card.

For avoidance of doubt, first 12,000 Cards refer to total 12,000 Cards with a unique number, i.e. PAN. 

For avoidance of doubt, limitations regarding the purchase and payment by the Card through the Mobile Wallet in the stores of the Domestic Merchant depend exclusively on each Issuer and/or Domestic Merchant.

Transactions that will be excluded from the Program are: MoneySend, refund transactions, money transfer without the purchase of goods or services, as well as gambling transactions, i.e. games of chance in accordance with the Games of chance Act.

The right to Cashback in accordance with this Program may be exercised by Cardholders only once during duration of the Program.

Mastercard Company will not be liable for any loss or damage incurred as a result of any interaction between Cardholder and the Domestic Merchant or Issuer with respect to the Program-Compliant Purchases.

Mastercard Company cannot determine the exact amount of the Cashback due to different technical ways of processing payment transactions by each Issuer. For these reasons, an incoming refund transaction processed by Mastercard in the amount of RSD 1,030 as an individual reward per Card will be credited to Cardholder by its Issuer in the amount of RSD 1,000 to 1,030.

 

4. Participation – To participate in the Program, Cardholders should comply with the provisions of the Agreement and these Terms and Card, with which Cardholders are registered in the Program, must be active. In case that Card is cancelled or blocked by Cardholders’ Issuer, participation in the Program may be suspended. Mastercard Company may revoke participation of the Cardholder in the Program and cancel any cashback which has already earned (except for the cashback that has already been paid to Account of the Cardholder) if Cardholder fail to comply with any of the Terms.

 

5. Information – Cardholder may check the Cashback received through any possible way provided by the Issuer (such as but not limited to, mobile banking, internet banking, electronic statement).

 

6. The Issuer Responsibilities - The Issuers need to get approval from Mastercard Company before publishing any marketing or communication materials related to the Program. 

The Issuers should inform Cardholders participating in the Program to refer to this Terms, before making any purchases.

The Issuers are obliged to use appropriate trademark symbols (® and ™) for Mastercard Company and name of the Cards. All marketing materials promoting the Program must feature Mastercard logo. Mastercard Company reserves the right to withdraw use of the Program at any time from Issuers (and their cardholders) who fail to fully comply with Mastercard Company’s requirements involving cardholder communications, marketing material content and branding. 

The Issuers must support cardholders’ inquires related to the Program.

The Issuers agree to take full legal responsibility for the provision of the Program to their cardholders, including: 

(a) obtaining (and complying with) any necessary licenses, consents or other regulatory approvals required for the provision of the Program;

(b) entering into appropriate terms and conditions of use with their cardholders, including obtaining any necessary consents of the cardholders;

(c) any other tax, legal or regulatory requirements which may be necessary for issuers to comply (including the enablement of the Program to cardholders and the marketing and promotion of the Cashback to cardholders) and

(d) any other activity needed for the full realization of the Program.

Mastercard Company accepts no liability (to issuers or their cardholders) for any failure by Issuers participated in the Program to comply in full with any of the above.

 

7.  Suspension of rights to earn cashback – In certain circumstances, Cardholders may lose the rights to earn cashback.

The cashback may be immediately cancelled if one of the following occurs:

• Cardholders are in breach of the provisions of the Agreement with its Issuer;

• eligible purchase reversal;

• Cardholders are in breach of any provisions of these Terms.

In case of Cardholders breach, Issuer shall notify Cardholder of cancellation of cashback or suspension of the right to earn the cashback.

 

8. Termination of participation

Closing of Account or Card will be regarded as Cardholder desire to terminate the participation in the Program. At any time during the term of the Program, Mastercard Company is entitled to terminate participation of the Cardholder in the Program. 

 

9. Program Funding – Cashback funding is limited by the Program budget. 

 

10. Amendments and termination – Mastercard Company may make any amendments to these Terms at any time. Such amendments shall be posted on the Website. The amendments shall come into effect immediately after posting the relevant information on the Website, unless specified differently on the Website. 

Mastercard reserves the right to terminate the Program if circumstances occur that Mastercard could not have known to occur or could not have foreseen, prevented, or eliminated, such as natural disasters, epidemics, civil unrest, war destruction, government acts from the influence on the fulfillment of obligations etc., and which circumstances directly or indirectly affect the financial market and the stability of currencies, i.e. the state of market exchange rates.

 

11. Liability – Subject to the provisions of applicable legislation and to the maximum extent permitted under applicable laws, by way of enrolling to the Program, it is considered that Cardholders  accept these Terms and that they are completely familiar with them and agree that Mastercard Company shall bear no liability for the losses incurred by you due to participation in the Program, except for the losses or damages arising solely due to willful misconduct or gross negligence of Mastercard Company. Also, it will be considered that Cardholders are familiar with the processing of their personal data, for the purposes of the realization of the Program. Cardholders should have in mind that without processing personal data (PAN number) Mastercard Company will not be able to allow them to participate in the Program. The basis of processing is the fulfillment of contractual obligations arising from participation of the Cardholders in the Program.

 

12. Claims – In the event of making any claims Cardholders should contact their Issuer under the terms of the Agreement.

 

13. Assignment – Mastercard Company may assign any and all rights and obligations under these Terms to any person at any time. By agreeing to these Terms, Cardholders give their unconditional consent with such assignment.

 

14. Severability of provisions – If any provision of these Terms or any portion thereof is held illegal, invalid or unenforceable, then such provision shall be severed from these Terms and shall not affect the legal force and enforceability of any other provisions. These Terms shall supersede all prior agreements, announcements and representations in respect of the Program. If any details of the Program contradict or contravene these Terms, then the Terms shall prevail, unless stated otherwise. Failure of Mastercard Company to exercise any of its rights in accordance with these Terms shall not operate as its waiver from such rights.

 

15. Applicable law and language – these Terms are made in English and Serbian and governed by the laws of the Republic of Serbia. In case of any discrepancies or inconsistencies, the version of the Terms in Serbian shall prevail.

Mastercard Pay & Get Rewards Program u Srbiji

Odredbe i uslovi Programa (“Uslovi”)

 

1. Uvod - MASTERCARD EUROPE SA, sa registrovanim sedištem na adresi Chaussee de Tervuren 198 a, Waterloo, Belgija matični broj 0448.038.446 (“Kompanija Mastercard“) kao strano pravno lice uvodi Mastercard Pay & Get Rewards Program (“Program”) u Republiku Srbiju.

S obzirom na činjenicu da Kompanija Mastercard ne obavlja privrednu delatnost niti pruža usluge na teritoriji Republike Srbije, Izdavalac  Mastercard debitne ili kreditne kartice je odgovoran za realizaciju Programa na teritoriji Republike Srbije i zbog toga ima obavezu prema Zakonu o trgovini („Službeni glasnik Republike Srbije“ br. 52/2019) da objavi ponudu za prodajne podsticaje.

Kompanija Mastercard ovim utvrđuje sledeće odredbe i uslove Programa.

Program počinje 1. novembra i završava se 15. decembra 2021.

Program je organizovan radi promocije Kompanije Mastercard i njenih usluga.

Program se organizuje na teritoriji Republike Srbije.

Uslovi i odredbe biće objavljeni na: www.mastercard.rs kao i internet stranicama svih banaka koje učestvuju u Programu.

 

2. Definicije - U ovim Uslovima:

“Račun“ označava račun Kartice (ako postoji) koji je Izdavalac otvorio u  ime korisnika Kartice.

“Ugovor“ označava sporazum između korisnika Kartice i njegovog/njenog Izdavaoca u vezi sa izdavanjem Kartice.

„Android“ označava android operativni sistem za pametne mobilne telefone.

“Kartica“ označava debitnu ili kreditnu Mastercard karticu, koja je izdata na ime fizičkog lica, koja nosi brend Kompanije Mastercard i koju je izdao Izdavalac. Kartica ne označava PrePaid (non-reloadable) nedopunjive kartice izdate od strane banke ili druge platne institucije.

“Izdavalac“ označava banku ili drugu platnu instituciju koja je izdala  Karticu za korisnika i to:

  • Banca Intesa AD Beograd (IOS Mobilni novčanik)
  • Komercijalna Banka AD Beograd (Android Mobilni novčanik);
  • NLB Banka AD Beograd (Android Mobilni novčanik);
  • OTP Banka Srbija AD Beograd (Android i IOS Mobilni novčanik);
  • ProCredit Bank AD Beograd (IOS Mobilni novčanik);
  • Raiffeisen Banka AD Beograd (Android i IOS Mobilni novčanik).

“Povraćaj novca ili Keš-bek“ označava povraćaj novca koji je dostupan korisniku Kartice u okviru ovog Programa.

“Program“ označava program lojalnosti Mastercard Pay & Get Rewards u Republici Srbiji koji omogućava povraćaj novca od na osnovu Kupovina izvršenih u skladu sa Programom. 

“Kupovine/a u skladu sa Programom“ ili “Kupovina“ označavaju sve kupovine obavljene Karticom putem Mobilnog novčanika u skladu sa ovim Uslovima.

“Domaći trgovac“ označava bilo kog trgovca koji ima registrovano sedište u Republici Srbiji čiji je prihvatilac plaćanja kartica banka sa registrovanim sedištem u Republici Srbiji.

“Veb-sajt“ označava veb stranicu dostupnu na www.mastercard.rs .

“BIN“ označava identifikacioni broj banke.

“PAN broj“ označava broj Kartice.

„IOS“ označava IOS operativni sistema za pametne mobilne telefone.

“u pisanoj formi“ označava bilo koju pisanu komunikaciju, uključujući i u elektronskom obliku (kao što su e-mail poruke).

“Korisnik Kartice“ označava fizičko lice, odnosno korisnika Kartice u čije ime Izdavalac otvara račun.

“Kompanija Mastercard“ označava privredno društvo  MASTERCARD EUROPE SA.

„Mobilni novčanik“ označava aplikaciju za pametne mobilne telefone Izdavaoca (Android i/ili IOS) koji kada je povezan sa Karticom može da se koristi za beskontaktna plaćanja na prodajnim mestima

 

3. Registracija i Keš-bek - obavljajući Kupovinu za vreme trajanja Programa, korisnik Kartice koji ima pravo da učestvuje u ovom Programu i prihvata ove Uslove, imaće pravo na delimičnu naknadu troškova za Kupovinu (povraćaj novca) u skladu sa Uslovima (kako je definisano u nastavku).

Za prvih 12.000 Kartica putem kojih se izvrši kupovina i plaćanje Mobilnim novčanikom najmanje 3 ili više puta na prodajnom mestu bilo kog Domaćeg trgovca (isključujući online plaćanja) u ukupnom minimalnom iznosu od 1.000 RSD, korisnici Kartica dobijaju pravo na povraćaj novca u iznosu od najmanje 1.000 RSD, u periodu od 15 radnih dana od dana poslednje kupovine i plaćanja Karticom.

Radi izbegavanja sumnje, prvih 12.000 Kartica se odnosi na ukupno 12.000 Kartica sa jedinstvenim brojem, odnosno PAN-om.

Radi izbegavanja sumnje, ograničenja u pogledu kupovine i plaćanja Karticom putem Mobilnog novčanika na prodajnim mestima Domaćeg trgovca zavise isključivo od svakog pojedinačnog Izdavaoca i/ili Domaćeg trgovca.

Transakcije koje će biti izuzete iz Programa su: MoneySend, transakcije refundacije, odnosno transfer novca bez kupovine proizvoda ili usluge, kao i transakcije koje se odnose na kockanje, odnosno igre na sreću u smislu Zakona o igrama na sreći.

Pravo na Keš-bek u skladu sa Programom korisnici Kartice mogu ostvariti samo jednom za vreme trajanja Programa.

Kompanija Mastercard neće biti odgovorna za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu kao rezultat bilo kakve interakcije između korisnika Kartice i Domaćeg trgovca ili Izdavaoca u vezi s Kupovinom.

Kompanija Mastercard ne može da odredi tačan iznos Keš-beka zbog različitih tehničkih načina obrade uplatnih transakcija od strane svakog pojedinačnog Izdavaoca. Iz tih razloga dolazna transakcija povraćaja novca koju Mastercard procesira u iznosu od 1.030 RSD kao pojedinačna nagradu po Kartici, će korisniku Kartice biti proknjižena od strane njegovog/njenog  Izdavaoca u iznosu  od 1.000 do 1.030 RSD.

 

4. Učešće - Da bi korisnici Kartice učestvovao u Programu, treba da se pridržavaju odredbi Ugovora i ovih Uslova i Kartica sa kojom se korisnik Kartice registrovao u Programu mora biti aktivna. U slučaju da Izdavalac otkaže ili blokira Karticu korisnika Kartice, učešće korisnika Kartice u Programu može biti suspendovano. Kompanija Mastercard može prekinuti  učešće korisnika Kartice u Programu i otkazati bilo koji povraćaj novca na koji je korisnik Kartice već ostvario pravo (osim povraćaja novca koji je već́ uplaćen na Račun korisnika Kartice) ako korisnik Kartice ne ispuni bilo koji od Uslova.

 

5. Informacije – korisnik Kartice može proveriti primljeni Keš-bek na bilo koji mogući način koji pruža Izdavalac (kao što su, a ne ograničavajući se na, mobilno bankarstvo, internet bankarstvo, elektronski izvod). 

 

6. Odgovornosti Izdavaoca - Izdavaoci moraju dobiti odobrenje Kompanije Mastercard pre objavljivanja bilo kakvih marketinških ili komunikacionih materijala povezanih sa Programom.

Izdavaoci bi trebalo da upute korisnike Kartica koji učestvuju u ovom Programu na ove Uslove, pre bilo kakve kupovine.

Banke su dužne da odgovarajuće zaštitne znakove (® i ™) koriste za Kompaniju Mastercard i za nazive Kartica. Svi marketinški materijali koji promovišu Program moraju imati Mastercard logo. Kompanija Mastercard zadržava pravo da u bilo kom trenutku povuče mogućnost korišćenja Programa od Izdavaoca (i korisnika njihovih kartica) koji ne ispune u potpunosti zahteve Kompanije Mastercard a koji se tiču komunikacije sa korisnicima Kartica, sadržaja marketinškog materijala i brendiranja.

Izdavaoci moraju pružiti podršku svojim korisnicima u pogledu upita u vezi sa Programom.

Izdavaoci su saglasni da preuzmu punu pravnu odgovornost za realizaciju Programa prema korisnicima njihovih kartica, uključujući:

(a) pribavljanje svih potrebnih licenci, saglasnosti ili drugih regulatornih odobrenja potrebnih za pružanje Programa, kao i postupanje sa takvim odobrenjima;

(b) sklapanje odgovarajućih odredbi i uslova korišćenja sa korisnicima njihovih kartica, uključujući dobijanje svih potrebnih saglasnosti korisnika kartica;

(c) sve druge poreske, zakonske ili regulatorne zahteve koji mogu biti potrebni Izdavaocima da ispune (uključujući omogućavanje Programa korisnicima kartica i marketing i promociju Keš-beka korisnicima a kartica) i

(d) bilo koje druge aktivnosti potrebne za potpunu realizaciju Programa.

Kompanija Mastercard ne preuzima nikakvu odgovornost (prema Izdavaocima ili korisnicima njihovih kartica) za bilo koji propust Izdavaoca koji su učestvovali u Programu a nisu se u potpunosti pridržavali bilo čega od gore navedenog.

 

7. Ukidanje prava na Keš – bek - U određenim okolnostima korisnici Kartice mogu izgubiti svoja prava na povraćaj novca.

Keš-bek može biti ukinut sa momentalnim dejstvom, ako nastupi jedno od sledećeg:

• korisnici Kartice krše odredbe Ugovora sa svojim Izdavaocem;

• dođe do storniranja kupovine na osnovu koje se ostvaruje Keš-bek;

• korisnici Kartice krše bilo koje odredbe ovih Uslova.

U slučaju kršenja odredbi od strane korisnika Kartica, Izdavalac će ga/nju obavestiti o otkazivanju povraćaja novca ili o suspenziji prava na povraćaj novca.

 

8. Prestanak učešća 

Gašenje računa ili Kartice smatraće se željom korisnika Kartice da prekine svoje učešće u Programu. U bilo koje vreme tokom trajanja Programa, Kompanija Mastercard ima pravo da prekine učešće korisnika Kartice u Programu. 

 

9. Finansiranje Programa – Finansiranje Keš-bek-a je ograničeno budžetom Programa. 

 

10. Izmene, dopune i prekid – Kompanija Mastercard može izvršiti bilo kakve izmene i dopune ovih Uslova u bilo kom trenutku. Takve izmene biće objavljene na Veb-sajtu. Izmene će stupiti na snagu odmah nakon njihovog objavljivanja na Veb-sajtu osim ako na Veb-sajtu nije drugačije naznačeno.

Kompanija Mastercard zadržava pravo da prekine Program ukoliko nastupe okolnosti za koje Kompanija Mastercard nije mogla znati da će nastupiti ili ih nije mogla predvideti, sprečiti, niti otkloniti, kao što su primera radi elementarne nepogode, epidemije, građanski nemiri, ratna razaranja, akti organa vlasti od uticaja na izvršenje obaveza i slično, a koje okolnosti neposredno ili posredno utiču na finansijsko tržište i stabilnost valuta, odnosno na stanje tržišnih kurseva. 

 

11. Odgovornost - U skladu sa odredbama važećeg zakonodavstva i u maksimalno dozvoljenoj meri prema važećim zakonima, registracijom korisnika Kartice, smatra se da prihvataju ove Uslove i da su upoznati sa njima i saglasni da Kompanija Mastercard ne snosi odgovornost za gubitke ili štetu koju pretrpe kao posledicu učešća u Programu, osim za gubitke ili štetu koja je nastala isključivo zbog namernog protivpravnog ponašanja ili krajnje nepažnje Kompanije Mastercard. Takođe, smatra se da su korisnici Kartice upoznati sa obradom njihovih ličnih podataka, za svrhe ostvarivanja Programa. Molimo da korisnici Kartice imaju u vidu da bez obrade ličnog podatka (PAN broj) Kompanija Mastercard neće moći da im omogući da učestvuju u Programu. Osnov obrade jeste ispunjenje ugovornih obaveza koje su nastale  učestvovanjem korisnika Kartica u Programu.

 

12. Tužba - U slučaju podnošenja tužbe, korisnici Kartica treba da  kontaktiraju svog Izdavaoca u skladu sa odredbama Ugovora.

 

13. Ustupanje – Kompanija Mastercard može ustupiti neko ili sva prava i obaveze iz ovih Uslova bilo kom licu u bilo koje vreme. Pristajući na ove Uslove, korisnici Kartice daje svoj bezuslovni pristanak sa takvim ustupanjem.

 

14. Razdvojivost odredbi - Ako se bilo koja odredba ovih Uslova ili bilo koji njihov deo smatra nezakonitim, nevažećim ili neizvršivim, tada će se takva odredba odvojiti od ovih Uslova i neće uticati na pravnu snagu i izvršnost bilo kojih drugih odredbi. Ovi Uslovi će zameniti sve prethodne sporazume, objave i prezentacije u vezi sa Programom. Ako su neki detalji Programa u suprotnosti sa ovim Uslovima, tada će Uslovi imati prednost, osim ako nije drugačije naznačeno. Neuspeh Kompanije Mastercard da ostvari bilo koje svoje pravo u skladu sa ovim Uslovima neće predstavljati odricanje od tih prava.

 

15. Merodavno pravo i jezik - ovi Uslovi su napisani na engleskom i srpskom jeziku i na njih se primenjuje  pravo Republike Srbije. U slučaju bilo kakvih odstupanja ili nedoslednosti, verzija Uslova na srpskom jeziku će imati prednost.